Onze werkplaats is open. Uw gemaakte afspraak kan dus gewoon doorgaan, ook het maken van nieuwe afspraken is mogelijk.
Inmiddels is onze showroom ook weer open, maar wel op basis van een 4 uur van te voren gemaakte afspraak.
Mocht u vragen hebben dan helpen wij u ook graag telefonisch. Ook onze verkopers zijn bereikbaar hiervoor.
Wij houden de ontwikkelingen rond het coronavirus nauwlettend in de gaten en volgen de richtlijnen van het RIVM en de GGD. De gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers staat vanzelfsprekend op de eerste plaats.

Wij hebben de volgende maatregelen getroffen:

  • Wij verzoeken u indien mogelijk uw auto alleen te brengen en te halen en bijvoorkeur niet tijdens de werkzaamheden te wachten binnen ons pand.
  • Onze medewerkers zijn zich extra bewust van hygiëne binnen en buiten uw auto. Na elk contact met uw of een andere auto wassen zij hun handen.
  • Indien u hoest of verkouden bent, dan vragen wij u om uw afspraak te verzetten.
  • Om fysiek contact te vermijden vragen wij u met pinpas te betalen. Als dit niet mogelijk is, wordt het contact bij een contante betaling tot het minimum beperkt.
  • U bent van harte welkom in ons bedrijf, maar onze medewerkers geven geen hand en bewaren afstand.

Levering auto’s, accessoires en onderdelen.

Mitsubishi Motors en onze andere leveranciers verwachten tot op heden geen enkel probleem met het leveren van auto’s, onderdelen en accessoires. U kunt dus gewoon langs komen voor onderhoud en reparaties aan uw auto.

Wij zijn ook telefonisch en per e-mail bereikbaar. Het maken van afspraken en/of opvragen van offertes kan dan ook op deze wijze worden uitgevoerd om fysiek contact te vermijden.
Wij vertrouwen erop u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd en wensen u een goede gezondheid.

Met vriendelijke groet,

Autocentrum Stekelenburg